vind i seglen

Blåsdag. tog mig ut på en promenad idag i tron om att solen värmde och det inte alls blåste. vilket visade sig vara ett skämt. Mina öron höll på trilla av innan jag var hemma. men frisk luft fick jag i alla fall.
Min förkylning är bättre, men fortfarande snuvig.

Har glömt berätta att jag för några dagar sen fick ett sms där någon fyllt på min telefon med 100 kr. Ingen aning om vem som gjort det men tusen tack i alla fall! :)

om en vecka, eller om 10 dagar fyller jag år. Inte alls lika roligt som det var förr men visst har jag kvar den där barnsliga känslan av att få öppna paket och umgås med nära och kära. Lite svårt bara att få plats med alla här hemma men det ordnar sig nog. finns det hjärterum så finns det stjärterum.
Jag hoppas att jag får världens bästa födelsedagspresent i år, helst i förskott. lille du!

3 månader kvar till julafton också, jag har tänkt i år att börja med julklappar i tid. typ nu. det lär ju inte hända men jag ska försöka. alltid lika jobbigt med stressen dagarna före.

Vår ena kissemiss har kommit hem igen. hon har varit ute och friat i flera dagar, bara varit in och mumsat i sig lite mat. Men nu har hon legat och sovit flera timmar. Eftersom hon inte är steriliserad så finns ju risken att hon också är på smällen. jag hoppas inte för jag vill verkligen inte ha kattungar och jag skulle gråta ihjäl mig om jag skulle måsta tabort dom. Jag vet vad ni tänker, varför steriliserar ni dom inte? jo tanken har varit den  bara det att det kostar så jävulskt. men jag antar att det finns ingen återvändo eftersom jag vägrar ge dom p-piller eftersom dom får cancer av det. så det är nog bara att betala och se glad ut.


Daisy hälsar på Alvin     och Nova och Alba har gymnastik.


Kommentarer
Postat av: mickis

haha åååh elina, tala inte om julafton än!!! så mkt vinter som är påväg ;P

2009-09-23 @ 20:42:44
URL: http://mischausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0