varmt igen

sommarvärmens återkomst. usch, det är för varmt för min smak. vill ha den svala höstluften nu.
Har dessutom kört gärnet idag med förhoppning att lillen vill komma ut någon gång. Har dammsugit, torkat golv, dammtorkat och efter det cyklat runt byn. ryggen fick i alla fall en omgång.
Idag är vi bjudna på middag hos sandra och pontus, himla skönt! och i morgon skulle mormor bjuda på köttsoppa. gött.
Igår fick jag mina saker från ikea. lite babysaker och kuddfodral till prydnadskuddarna på våran säng, blev mkt bättre. köpte jun ett nytt överkast för ett tag sen så det passade mkt bättre..önskar jag hade massa pengar över så vi kunde fara på ikea och så bo på hotell och grejjer som i fjol. men men..nån gång så.

det var allt för nu. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0