tätt i näbben


karantän, det är så det heter va? det känns i alla fall som det är vad jag är i och varit hela veckan. Har inte gjort ett endaste dugg, bara suttit hemma och snörvlat. Hur läss får man bli på sig själv?
Igårkväll gjorde jag i alla fall ett ryck och slipade den där pallen och betsade den. Det resulterade i att förkylning som höll på bli bra blev ännu värre. Natten blev förstörd och när jag sedan såg framemot att sova hela morgonen så kör vägarbetarna igång just under sovrumsfönstret men ungefär alla maskiner dom har. så idag kommer jag inte heller få mycket gjort. känns som man har gröt i skallen.
Ska nog i alla fall försöka pallra mig och se hur pallen blev, om jag måste måla ett till varv eller om det duger. kommer bli mycket bättre än innan iaf. :)

i morgon är det en vecka kvar. 7 dagar. det är inte alls mycket men det känns som en evighet ändå.
komsi komsi!

Lön i morgon också, eller lön och lön men inkomst i alla fall. tack och lov! synd bara att man hade typ 25 räkningar den här månaden. också. men men..

näe, nu ska jag ta mig något att käka. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0