Lördag


Igår var det dags för besök hos barnmorskan igen. allt såg fint ut, han ligger redo för att komma ut. som han även gjorde förra gången, hon tyckte att han kanske skjunkit ännu längre ner. så det känns ju bra! det enda som var mindre bra var mitt blodvärde..fjuttiga 100, är förvånad att jag inte känt av det mer eftersom jag brukar bli rätt risig när det är lågt, men det är väl för att man mest bara går hemma och rullar tummarna nu. Fick i alla fall nå järnpiller att knapra på. jag är ruskigt anti sån där men ibland måste man ju.
Igårkväll var jag chaufför till bla. lillebror. Sedan såg vi idol och käka massa snask hos tomas och sara. En trevlig kväll :)

Idag har det inte blivit så mycket gjort ännu i alla fall. hämtat igen lillebror från stan och sen handlat lite, hittade även en "ny" affär i vännäs. eller en jag inte varit in i förr i alla fall. Med massa gamla saker, lite väl dyra men himla fina. Blir att återkomma dit när man har lite mer kosing.

Ikväll kanske vi ska och äta på invito annars vet jag inte vad det blir..mest bara lungt tror jag.
I morgon är det kalas och sen är helgen slut igen.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0