laddad?


Tisdag och fortfarande förkyld, inte så farligt men tillräckligt för att man ska känna sig sprängd i huvet och seg. Har dessutom spytt två dagar i rad nu och bäben sparkar efter näring. cola och hälsofil, uäk. det är ju som nu man ska "kolhydratladda" säger dom, det går inte alls så bra för min del. men han verkar inte på gång ut än så hinner väl ändå. hoppas också jag hinner bli frisk.
Börjar annars bli rätt läss på att bara gå hemma och vänta. Man är i sin egen lilla bubbla och gör mindre och mindre varje dag. Visst är det skönt att få somna om när älskling far på jobbet och själv slippa. Egentligen är jag nog bara läss på att vänta. så kom nu!

Fick en räkning idag utan belopp. vad är det för smart grej? På baksidan kan man (om man nu är smart) räkna ut hur mycket man ska betala men hey, varför inte bara göra som alla andra och skriva beloppet man ska betala!? Gud vet om det blir rätt nu. det visar sig väl..

När man sitter och läser alla andras bloggar inser jag verkligen hur tråkig min blogg är. Lägger (nästan) aldrig upp någon bild. och har inte en endaste färgklick. Ändrar aldrig typsnitt eller vad det nu heter. Men tycker blogg.se är helt värdelöst egentligen för det är ju sjukt krångligt att "designa" sin blogg. så då får de vara. Dessutom har jag blivit kass på att ta bilder så har sällan något nytt att bjuda på..kanske blir bättring någon gång...

Ikväll är det idol. annars blir det nog mest lungt. Kanske ska börja med mitt miniprojket..ska betsa och måla lite. En pall och lite ramar och så. ska framkalla lite foton snart också så man får nåt nytt att stirra på här hemma.

en härlig sommarbild så här i hösttider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0