kanelknäcke

så var det fredag och helg igen. veckorna går så himla fort fast jag nästan inte gör nånting! men jag ska inte klaga, önskar det kunde gå ännu fortare så den lille pallrar sig ut. trodde här om dagen att han var på g men icke. han verkar trivas bara bra där inne så.
Idag hade jag tänkt tvätta men det visade sig att jag bokat tvättid fel dag, kan inte påstå att det gjorde mig särskilt mycket. Gjorde i stället ordning lite lunch och satte mig här. spagetti och köttfärssås sen i förrgår, mums! sedan hittade jag igår när jag var på obs och handlade, kanelknäcke! kanske det göttaste som finns. jag har inte sett till det på flera år så köpte självklart ett paket som kommer vara slut inom en snar framtid..

I helgen är det faktiskt inte mycket som står på schemat. har faktiskt ingen aning om vad det blir, känns rätt skönt. kanske att vi far på invito och äter. fick presentkort där när vi förlovade oss så borde nog göra det snart..
men får se vad som händer :)

trevlig helg!

mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0