Höst

Så var det måndag igen. en måndag som bjöd på himla fint höstväder. jag älskar när det börjar bli svalare luft, gula löv och mörkt på kvällarna. Men det skulle få vara så och sen sommar igen. Kan gärna hoppa över allt slask, minusgrader och gråa dagar. usch. Började dagen med en lite promenad. liten för jag börjat känna av ryggen mer igen. men skönt vare. sedan har jag tvättat. 4 maskiner tror jag. hade verkligen samlat tvätt den här gången haha. Snart kommer älsk hem och jag ska börja med maten. leverbiff, en favorit hos mig faktiskt. har aldrig gjort det själv så jag hoppas det blir så gott som när mamma gör dom..

Barnmorskan ringde och väkte mig i morse. Egentligen skulle jag dit i morgon men nu var hon sjuk så det blir inte förrän på fredag. Men lika bra det för jag vill inte bli smittat av nån otäck förkylning eller influensa..
Är inne i vecka 38 nu, hoppas för allt i världen att man slipper gå över tiden. vill han ska komma nu!

Mitt schema den här veckan är ekande tomt så det är bara höra av er om ni är sällskapssjuk. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0