honung och soffläge

förkylning på besök. den slog till som en blixt från klarblå himmel igårkväll när jag låg på soffan. sådär så man får ont i halsen när man sväljer, tät i näsan och frusen. Idag känner jag mig bara himla seg. kan inte påstå att jag är kanonsjuk och hoppas verkligen jag slipper det med. kör honung och så soffläge så blir det nog bra..

I morgon är det 22. vårat "första" datum med andra ord.(en lång och krånglig historia varför vi har "två" datum) tror dock inte att det blir någon bäbis tills dess så vi får nog vackert vänta.
Var igår på kalas i strand och fick gosa lite med Hugo, lillkusinen 3 veckor gammal. Det gör ju inte att man längtar mindre. gosh!

snart en tvätt i maskinen sen soffan igen..
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0