fredag-söndag

Så har ännu en helg sprungit förbi. Fredagen var lugn, lugnast på länge. jag var hem till mamma en sväng sen låg jag och såg massa avsnitt oth. älsk var ute och roade sig så jag hämtade hem honom sen.
Lördagen begav vi oss mot stan. jag hade klippt ut massor av kuponger och blivit medlem i olika klubbar för att få hämta ut gratis "startpaket" och babyboxar. Tror sammanlagt att vi hämtade ut saker för närmare 1000 kronor, inte alls dumt! Sedan handlade vi nog för ungefär lika mycket till den lille. jag skulle kunna spendera varenda krona jag äger till olika kläder och prylar och jox. men man måste hejda sig.. Nu är i alla fall det mesta köpt, väntar på att min beställning från ikea ska komma nästa vecka annars så har vi i alla fall det viktigaste..Måste lämna igen en mössa och ett par vantar som vi köpte på lilla mirakel som rimsade upp sig så fort man tog i den. men annars så.
och jag längtar så fasligt nu!!!
Lördagkvällen tillbringades i täfteå på lasse stefanz, riktigt trevligt faktiskt!

Sedan igår söndag så tog vi det väldigt lungt. var bjudna på middag hos mamma men den blev inställd för dom var sjuka så då for vi på thairesturangen i vännäs och åt, kan verkligen rekomenderas. himla gott! men starkt för min känsliga tunga..haha Sedan så skulle vi skruva ihop spjälsängen och jag blev arg och kastade allt så älsk fick göra det och sen så har jag grejjat med spjälskydd och dynor och så idag..

Nu ska jag ut och hänga mera tvätt, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0