äntligen ett skötbord

Torsdag 3 september. dagarna går fort fast man inte gör så mycket. trodde man skulle vara skitläss och ha långtråkigt varje dag när man skulle vara hemma men har inte hunnit känna av det än iaf.
Idag har jag varit en sväng till småkusinerna sedan en sväng till stan för att köpa dammsugarpåsar. haha svängde även förbi babyproffsen och poff så stod där ett skötbord som passade oss perfekt så jag köpte förstås det eftersom vi letat och försökt komma på någon bra lösning alldeles för länge nu. det blev ett sånt där ihopvikbart så man kan flytta det och så tar de inte så mkt plats så de blir nog bra. har just skruvat ihop det klart, ingen lätt match men fint blev de! köpte även lite annat smått och gott. skulle kunna köpa varenda lite pinal i den där affären men man måste ju hejda sig..
Sedan hämtade jag upp älsk på jobbet och vi lyxade till det med middag på frasses. sedan tog jag mig en promenad medan han grejar med den andra bilen..

I morgon är det fredag igen. på schemat står tvätt och besök av farmor och farfar. Vad kvällen bjuder på återstår att se..:)

så ser det ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0