våran torsdag

redan torsdag, helt galet vad fort veckorna går! I morgon är det fredag och eftersom det är allhelgona så har daniel halvdag, lyx för han och oss förstås! Inga planer för morgondagen men på lördag är vi bjudna på middag, det tror jag kommer bli himla trevligt! På söndag så är det först barnkalas sen middag i penglund så vi behöver då inte oroa oss för vad vi ska äta i helgen.. :)

Fick ett stort brev från västerbottens läns landsting idag, tänkt direkt att jag missat fylla i någon blankett eller något annat jobbigt men ack så fel jag hade! I det stora kuvertet låg ett paket, en body från mina jobbarkompisar. Himla gulligt! Tusen tack. Jag måste pallra mig förbi där någon dag...

Idag har jag och Arvid kämpat oss broarna runt. Han sov hela vägen medan jag kämpade..man är inte riktigt lika tränad som man en gång var..men jag jobbar på det haha..
Har även hunnit ta fram herr dammsugare och dra över golven, så fort solen kommer fram syns minsta lilla dammkorn, hemskt! bara hallen kvar där det ser ut som någon tippat av ett gruslass..

nu ska jag rapa lilleman lite mera..:)

Kommentarer
Postat av: sara

klart de kommer bli treligt på lördag ;) hehe.

2009-10-29 @ 15:51:47
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0