ny vägg

Goddag!
denna dag började tidigare än jag tänkt mig men väl uppe så var det glömt. Har hunnit med riktigt mycket, eller mer än de senaste veckorna i alla fall. Har satt upp självhäftande dekor i sovrummet, blev mycket bättre än den tråkiga väggen som var helt tom innan. nu ska jag bara framkalla lite kort som ska hänga där också. kommer bli kalas. Sedan har jag och lilleman varit på långpromenad, himla skönt. Sen har jag stökat och plockat lite och myst förstås.

Ikväll ska jag försöka hinna måla andra varvet på pallen. Målade ju första för snart en månad sen men det har inte hunnits med något andra varv. Men nu är pallen på hemmaplan så chansen att det blir gjort är iaf större.
I morgon har jag äntligen tvätttid. Äntligen eftersom jag struntade i min förra tid eftersom jag hade feber och inte orkade och nu är det tvätt all over. så det ska bli skönt att slippa stå och sköjla upp för hand och se tvättberget växa. En egen tvättmaskin vore ju inte dumt...

Här kommer en bild på vår sovrumsvägg, inte riktigt klart än men en början iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0