mot en ny helg

Äntligen fredag. Även fast man är hemma varje dag så är det nåt speciellt med fredagen. Jag älskar fredagskänslan, särskilt när man får vara ledig hela helgen. kommer förmodligen att dö när jag ska börja jobba igen..men det är ju ett tag kvar gudskelov.
Idag är en innemysar dag. Har dammsugit lite på morgonkvisten. Arvid var morgonpigg så vi var vakna redan strax efter 7 och klev väl upp vid 8. Sedan så sov vi en stund i soffan när vi städat klart..myspys!
Sedan har min förra hyresvärd från 17B och så mamma varit här och hälsat på idag. Arvid fick ännu mera kläder. men det behövs :)
Helgen är än så länge rätt oplanerat men det brukar alltid dyka upp saker. Ikväll kanske vi besöker några vänner och så..vi får se.

Jag längtar så oerhört efter att köpa nya kläder. ni anar inte. ska pallra mig till stan till veckan kanske..
Och mitt hår. jag hatar det. VARFÖR klipper man sig alltid när det egentligen ser som bäst ut och sedan blir man inte nöjd. jag gör alltid så. alltid. Nu är mitt hår bara jämnlångt, tråkigt, går inte att göra någonting med och dessutom behövs det klippas men nu ska jag ha långt hår igen. jag saknar mitt gamla hår so much!

Lille man bara sover och sover idag och nu väntar vi på att älsklingen ska komma hem. förhoppningsvis med en bil som gått igenom beeiktningen.(inte vår nya utan hans jobbil.) vi ser ju!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0