en onsdag

Onsdag. Idag har vi varit på bvc och vägt,mätt och kollat lite annat. han växer så det knakar! fick väga mig själv också där också och tack och lov är alla dom där kilona + lite till borta! känns himla skönt.
Annars har vi bara tagit det lungt, inte ens varit ute på en promenad, ruskväder.
Men igår var vi ute på långpromenad sen dammtorkade, dammsög och torkade jag golven. så skönt när det är gjort!
Sen på kvällen så somnade vi allihopa någon gång efter 8..haha skönt vare!

Nu ska jag springa och köpa ferraribilar sen blire tv resten av kvällen..:)


Kommentarer
Postat av: mickis

åååh, du anar inte hur mkt jag vill norpa ferraribilarna av dig!! fan vad man saknar svenskt godis!!

2009-10-21 @ 23:00:54
URL: http://mischausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0