1 månad och två dagar

onsdag mittiveckan och dagarna går så himla fort! Arvid är redan 1 månad (och två dagar) Igår var vi på bvc och vägde och mätte och så fick vi träffa läkaren som klämde och kände och allt såg bara fint ut så nu är det två veckor till nästa vägning. vår lillkille väger redan 4500 g! han kommer bli stor och stark han. annars går allt fint förutom att han ibland har lite magknip..men det har nog dom flesta..älskade underbara varelse!

Idag så var det uppstigning vid 8, lite frukost och så. Sedan lagade jag flyande jacob som vi tänkte äta igår egentligen men blev bortbjudna till daniels föräldrar och idag så ska vi till mamma på middag/kalas så eftersom kycklingen skulle bli gammal gjorde jag i ordningen den i morse så är det bara att värma den, skönt!
Sedan har vi hunnit med en promenad med Sandra, som jag knappt träffat på jag vet inte hur länge så det var trevligt. sol dessutom, inte dumt!

Nu sitter jag och dricker kaffe och äter araksboll, finns hur mkt fika och godsaker som helst kvar sedan Arvid föddes och så mitt kalas så är ni fikasugen är det bara att komma förbi..

Nu ska vi mysa! hejs

Kommentarer
Postat av: jobb maria

OJ oj!!! En lill Arvid håller på att bli stora killen. Otroligt vad de växer fort eller hur? Men annars kommer vi ju snart och länsar fikaförrådet .....kramiz

2009-10-29 @ 13:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0