sömn

Vaknade i morrse av att älsklingens väckarklocka ringde 6.00. insåg att jag sovit hela natten och fick panik över att Arvid inte väckt mig en enda gång på hela natten! Var helt säker på att vi somnat med honom i våran säng och kvävt honom eller något liknande..men icke. Han låg där, sötare än allt i sin lilla säng och jollrade på. Sovit sedan halv tolv. inte dumt alls med en hel nattsömn. Men med tanke på hur länge han höll igång igårkväll så var det nog inte så konstigt...

Idag har vi först hunnit med babyträff på förmiddagen, sedan en promenix.
Sedan for vi och hälsade på mamma en stund och sedan hem igen.
När älsklingen kommer hem ska vi till hans mormor och morfar och äta middag, köttsoppa. mums!
Sedan väntar tvättstugan resten av kvällen typ..
Full fart med andra ord. Vaktmästaren ringde idag föresten, vi ska få nya köksluckor i morgon! jag blev något förvånad, hade nästan förträngt det..vi skulle egentligen få dom för ett halvår sedan så.. förmodligen är dom rätt lik dom vi redan har, djärvt vita. men dom är säkert fräschare iaf. blir kul! 9.00 i morgon kommer dom så vi får nog ställa väckaren eftersom lille man gärna tar sovmorgon...jag med. haha

sedan på torsdag är det vägning och mätning på bvc. två veckor sen sist nu så det ska bli kul att se hur mycket han växt. och sen på fredag så ska vi till stan och shoppa lite granna. sen helg igen, galet!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

aaarå de är fin fint :) Själv då?



Nä jag har typ inga bilder. :( Ni kanske kan komma förbi en sväng nån kväll :)

2009-11-10 @ 16:38:11
URL: http://wegerud.blogg.se/
Postat av: Cecca

Såg att du hade röstat på mig, vad du är gullig! Tusen tack :D Kram!

2009-11-10 @ 19:13:35
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0