snö, kuponger och annat smått och gott

I natt när jag var uppe och gav Arvid mat och vi sedan gick några varv runt lägenheten för att rapa upptäckte jag att det var alldeles vitt ute, jag fick världens julkänsla. Men i morrse var den lika snabbt borta..kan det inte få bli vinter nu då en gång för alla, jag hatar det här mittemellanvädret. Vi har i alla fall varit ute en sväng runt byn idag och fått lite frisk luft..

Igår var vi och hälsade på mina kusiner Hilda och Hugo, Hugo är knappt en månad äldre än Arvid så det kommer bli så kul när dom bli lite äldre och busar runt.

fick hem en gratis kupong idag, förra veckan fick jag någon rabattkupong..jag har fått noja på kuponger och rabatter. Jag känner mig så rik när jag får utnyttja dom. tror det började med allt som man fick med i alla gratislådor man hämtade ut innan Arvid föddes..men det är ju något bra så..

Har hämtat in babysittern idag..vissa säger dom kan sitta 15 -20 min åt gången medan andra säger att man inte alls ska använda dem..vet inte riktigt vad man ska tro..den här går att ställa in så han egentligen bara ligger ner fast kommer upp från golvet lite så får väl köra på det i början..Han börjar ju vilja va med lite mera nu så..

allt för nu, tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0