ruskväder!

Grått, trist, blött, kallt, blåsigt och ruggigt. Var inte alls någon skön promenad idag, men ut tog vi oss.
Är riktigt nöjd med vad jag hunnit med idag.. Började med en olycka i sängen i morrse så det var bara att riva av alla sängkläder..sedan ännu en olycka men nu golvet och över mig så ännu mera tvätt där..Sedan efter frukost körde jag igång med dammsugaren och efter det skurade jag toan. Arvid älskar när man kör dammsugaren och låg snällt på soffan och halvsov. Sedan som sagt en promenad i ruskvädret och sen in i tvättstugan och köra igång tvättningen..En hel del tvätt idag som sagt..Skulle verkligen vilja ha en egen tvättstuga så man slapp springa emellan..

Nu så sitter vi och myser i soffan, just druckit kaffe för att få lite värme och så..
Ska försöka vädra alla kuddar och täcken snart men eftersom det regnar går det ju inte att hänga ut tyvär..men men..

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0