ny vecka igen

Måndag igen, veckorna går så himla fort! Snart är det jul, jag längtar. fast bara till allt det mysiga. Jag gruvar mig inför alla julklappsköp, var man ska vara på julafton och hur man ska hinna flänga runt till alla.. jag hoppas i alla fall det blir en lugn och skön jul. På fredag ska jag förhoppningsvis börja med klappshoppingen..vore ju skönt att köpt någon så man har börjat i af..

Helgen har varit lugn, himla lugn. Lördag var det middag hos farmor och farfar och på dagen gjorde vi ett besök hos larsa och linda..Kvällen var bara mys i soffan.
Igår firade vi förstås farsdag, älsklingens första. mys med frukost på säng och så..Sedan var vi bjudna på middag igen, den här gången hos biggans föräldrar.
Så helgen har mest bestått av mat..

Idag har jag lunchat med mormor, haha. nämen fick smörgåstårta som var kvar, inte dumt..sedan tog jag och Arvid en välbehövlig promenad efter denna helg..haha fint väder var det också så.

Nu väntar dammsugaren på att komma fram ur sin garderob..adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0