lill-klumpen


Arvid har slagit nytt sömnrekord igen. I natt sov han från 22.30 till 05.30! egentligen inte så konstigt med tanke på att var vaken ungefär lika många timmar igårkväll så han var helt slut när han till sist somnade..
Idag har vi varit på bvc, vägt och mätt. vår lilleman har passerat 5 kilos sträcket nu! lill-klumpen! men det är vi bara glada för :)
Sedan när vi kom hem och han ätit kräktes han som aldrig förr! kaskad är ett lindrigt ord, ur näsa och mun och över mig och han och allt annat i vår närhet..jag blev riktigt rädd men en stund senare var han lika hunrig igen så..Och som tur va hade jag tvättid så jag kunde tvätta alla kläder..haha

Nu har vi nyss varit på en promenad och han sover fortfarande..han är en morgon/förmiddagssovare så förmodligen kommer han nog vara vaken ikväll igen, men då får vi mysa!
Snart kommer Ulla hit på en fika, trevligt med besök!
I morgon är det fredag(igen!) då blir det shopping, jag längtar. och jag har redan börjat förbereda mig psykist på att inte stressa ihjäl mig som sist..haha det blir nog kanoners!

det var allt för nu tjo!

Kommentarer
Postat av: Nina

hej hej o va söt eran kille e & o skönt att han växer som han ska =) Kusinerna längtar tills de få se honom live o Anny blev lite lessen när ni inte kunde dyka upp förra söndagen...



Men iaf undrar vi om han önskar sig någe spec i julklapp? Kläder lr leksaker?



2009-11-12 @ 16:59:00
URL: http://ninams.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0