köksluckor

Idag så var det uppochhoppa klockan 8. hade ställt klockan eftersom vaktmästaren skulle komma med nya köksluckor.Arvid tog sovmorgon till 9 han. som tur var hade jag inte så höga förväntningar på dessa luckor, för det är inga jag själv skulle valt men dom är ju nya och färschare än dom förra så jag ska vara nöjd. han håller just nu på sätta upp dom så jag har inte sett resultatet än..

Igårkväll var Anneli förbi och vi hann snacka massa strunt. himla trevligt och det är nog som vi säger, vi bor alldeles för nära varandra. måste vara det eftersom vi nästan aldrig ses..haha men nu ska det bli ändring på det!

Idag är det slappar dag, vi ska ta en långpromenad senare men annars blir det nog mest bara mys!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Hanna

de tycker jag :)

2009-11-11 @ 16:50:00
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0