Helg och slask

jag hatar slask! äckligt kallt blött slask som tränger in i skorna och förstör promenaderna, nu tänker ni säkert men ta på dig bättre skor?! jo jag vet, om jag då ägde några..ett par galoscher(säkert felstavning) skulle vara kanon en sån här dag. Vi tog oss i alla fall ut på en liten promenad och måste säga att det var ändå rätt skönt. det positiva med den här årstiden är att man blir pigg av att komma ut och andas lite frisk luft. Annars har inte mycket blivit gjort idag..Arvid har badat på morgonen och sen provat babysitter, det är så kul nu när han så smått börja le mot en och tjollra på, älskade barn!

Nu sitter jag och stillar mitt choklad och kaffebegär som kommit tillbaka med dunder och brak sen graviditeten. Då var jag aldrig sugen på choklad, och kaffe drack jag nån gång för att vara social..men nu, det är ju inte sunt!
Arvid ligger här bara och är bara sötast i världen. Trött är han också men kämpar emot, eller så är det lite magknip kanske..

Helg igen, det går så himla fort. vi har inte så mycket planer. Fira farsdag förstås men annars vet jag inte. Jag skulle vilja städa bort lite grejjer och bära ut i förrådet nu innan man ska fram med allt julpynt..får se vad min älskling tycker om det..haha!

just ja, vi var ju i tidningen idag.. alltså kan man få ett större fejksmile än mitt?! förmodligen inte..och sedan insåg jag då att ett besök hos frisören borde bokas in..och på tal om frisören så har jag bestämt mig för att bli ljus igen till våren..jag vet att det inte blev så lyckat sist, men nu är det så länge sen jag färgade håret så det är mycket ljusare än vad det var då.. prova kan man ju alltid annars är det ju bara att färga mörkt igen..

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0