precis

lördagkväll. jobb, 40 min återstår sedan är jag ledig två dagar. solen ser ut att vilja vara med så det känns hur bra som helst. Igår efter jobbet skyndade jag mig till min kära granne och vi gasade iväg till staden igen. ett besök på teg, lite chaffis och sedan hemåt igen medan vi lättade våra hjärtan.

jag skyller allt på dig fast kanske hälften beror på mig.
men du vet ju, bästaste bästa du.

har som tappat det här med bloggandet vet inte alls vad jag ska skriva om..kanske lusten kommer tillbaka vad vet jag men jag tror jag lämnar det tills vidare..hadé!




Kommentarer
Postat av: Hanna

jadu, jag vet inte om den ska kastas eller om anette skulle köpa den.. Men annars om du var sugen på att ta den så får ni de..

2009-06-04 @ 21:36:02
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0