tracy

So remember when were driving driving in your car,
The speed so fast I felt like I was drunk.
City lights lay out before us
and your arm felt nice wrapped 'round my shoulder
and I had a feeling that I belonged
and I had feeling I could be someone


bästaste tracy, så himmelens bra.

lite om livet just nu då, igårkväll blev de tacobuffé på marias med lillebror, david, jocke och älskling. gott och äcklig mättnad.
Sedan begav vi oss hem till oss där vi bara var tills några av oss somnade och andra inte...haha vi begav oss i alla fall mot
stan för en nattmacka, subway - love!
Idag har jag mest varit rastlös, första lördagen på riktigt länge då vi inte haft nåt att göra. jag ställde mig i alla fall och gjorde
chiliconcarne åt en hel armé, det blev i alla fall massor av matlådor. Sedan tog jag mig en promenix och kika in hos mormor
morfar och nu hemma igen och robin är på besök.
det var allt just nu. trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej elina! och grattis till knodden i magen! träffade dala härom veckan och grattade och bad honom hälsa dej, men jag kikar in på din blogg och säger det med :) ha det fint! /emma

2009-03-17 @ 10:51:58
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0