just nu

ny helg, lördag. jag har jobbat hela långa dagen och nu sitter jag hemma i strand och ba chillar som mest. käkat vårrullar med familyn och så. inte dumt.
Igår var det fredag,löningsfredag. riktigt efterlängtat. jag begav mig tidigt mot staden för shopping och även lunch med några jobbarkompisar. sedan storhandling på obs, jag är inte så dum ibland. fick till och med med mig ett par nya skor hem. adidas vita små saker, men självklart måste jag gå i dom och få skavsår innan jag kan använda dom..dumma fötter.
Sedan slutade kvällen med årets sammanbrott och i morse var huvudvärken inte lindrig och ögonen smalare än alla kinesers. men men.
Ikväll blir det nog bara lungt, barnvakt eller sällskapare med lillasyster. resten av byn är på galej. hejochhå.
I morgon är det kalas för hela slanten, morbror 40 bast, lillebror 19 och Hilda 1 år.

Annars så rullar det på, datorn kommer förmodligen aldrig återuppstår tyvär. så kanske det blir att införskaffa en ny, man vet aldrig..sedan har jag hittat en soffa på mias som förhoppnings vid blir våran. jag hoppas allt löser sig med lägenheterna och vi får flytta snarast möjligt.
och sen så vill jag åka bort, det behövs verkligen. och snart har jag semester så då beger jag mig nog..

jag hittade lite gamla bilder..
 
  ( johanna vet )
 

 

 

haha, jag älskar gamla bilder.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha! bilden på du och antonia. Är inte den från Takida i Bjurholm? :D hahaha

2009-03-29 @ 17:13:59
URL: http://frya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0