härliga lördag

åh underbara lördag och underbara väder.
Vi vaknade tidigare än nånsin en lördag i morse tror jag. halv nio klev vi upp åt en frukost. Sedan begav vi oss mot vännäs, daniel för att träna och jag för att sola. Sedan blev det en härlig promenad tillsammans i solen. utan jacka tillochmed! vårtecken om nåt.
Sedan begav jag mig till staden. Jagade runt efter en ny bh, vilket skämt! det blev inget av med det. Istället hårspray, hårstyling, mascara och annat skoj på h&m. Sedan träffa Patricia och vi drog en lunch/fika uppe i mvg. gott och riktigt trevligt! Sedan drog vi en raketshopping. Hon inhandlade skor och jag fick med mig blommor (av plast!), en vas, en dyr,fin body lotion trodde jag men när jag kom hem visade de sig vara duschkräm, besvikelsen var enorm! Men blommorna blev kanon faktiskt hoppas nu bara katterna kan låta bli dom...
Nu ska jag strax bege mig mot hällfors för middag efter det är kvällen öppen men det lutar väl åt byns skoterevenemang.

sunshine!         

Kommentarer
Postat av: S

Hej. Jag har inte hunnit gratulera er till bebis i magen, så GRATTIS! Jätte roligt. När ska den lille titta fram?

Hoppas vi kan ses någon dag.

Ta en promenad kanske?



Kram S.

2009-03-11 @ 09:06:39
URL: http://www.mammasandra.babyblogg.se
Postat av: Anonym

Trots illamående så verkar de som du har det ganska trevligt och blommor av plast är urpraktiskt =)

2009-03-12 @ 13:17:05
URL: http://mittlillabo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0