Fredag

en kort uppdatering, vår dator har än en gång gått sönder så just nu snyltar jag på tomas och saras.
Idag var det ledig dag igen, jag körde igång med ett storkok för att ha matlådor nästa vecka. makaronipudding och mums vad gott det blev! Sedan var det en snabbkik på nya lägenheten, dom ska tapetsera ett rum och byta köksluckor och sen är det ett rum till som skulle behövts tapetseras men de får vi fixa..längtar gärnet.
Sen stressade jag runt lite granna innan det blev hem och göra sig i ordning. min garderob är inte mycket att hurra för just nu, det slutade med ett par gamla leejeans och en svart tshirt, lagomt kul när man ska på 30-års fest men..
så nu sitter vi hos tomas och sara innan vi beger oss. någonstanns finns det ändå lite avund när alla sprättar sin första öl och cider, men det behöver inte ens sägas att det är värt det men ja säger det ändå.
trevlig kväll på er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0