ett och annat

måndag och helgen är gjord. Fredagkväll var lyckad med 30 årsfest, god mat, sång av alla möjliga slag, trevlig folk och mycket annat. Lördag  var sol och jag upp med tuppen som börjat bli nån ny vana för mig. Satt lite på balkongen i hopp om att få lite mera färg, resultatet uteblev nog..men sedan blev det grillning och mys nere vid älven med sandra, pontus och viktor. dom kokrkade upp och fortsatte sitt festande och i stället drog jag mot stan för att äta middag med släkten. mums! Efter det var det 20-års fest för Frida som jag halkade in på, träffade många jag inte träffat på evigheter, himla skoj! Sedan hem för att somna framför tvn eftersom jag skulle upp och jobba. I stället blev det ännu en sväng till stan för att hämta. Sedan hem och sova, upp och jobba arslet av sig och sedan hem. Söndagsmiddagen bestod som de två tidigare middagarna av potatisgratäng och filé. inte mig emot men idag blir det helt klart något annat. har hört att varierad kost ska vara bra.
Fick även ett efterlängtat sms idag att jag får hämta mitt paket från h&m, mina tjockisbyxor hoho! och lite annat smått och gott förstås, kom inte ens ihåg vad jag beställt! jag älskar överraskningar.
Borde träna ikväll men min rygg har pajjat så kan knappt gå så får se vad det blir av det hela..
just nu sitter jag på sjukhusbibblan och väntar på skjuts hem, våran dator är fortfarande paj så..so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0