borde ja

en bra dag, igår med förutom svimning. men jag håller alla mina tummar nu. idag fick jag lov att ta mig själv till jobbet, bekväm som jag är tog jag egen bil. efter jobbet tog jag en sväng förbi solen och vips så kom dom små prickarna på näsan och kinderna. det fick mig bara att längta ännu mera till våren och sommaren. jag är så fruktansvärt läss på det här gråa, kalla, blöta, äckliga vintern. fast först fjällen sen kan det få bli sommar på direkten!
i alla fall så blev vi bjudna på middag sen i penglund, inte alls fel! egentligen borde jag tvätta och dammsuga nu men jag orkar verkligen inte. eftersom jag jobbar kväll i morgon så skjuter jag upp det tills i morgon fm.
Sen så har jag fått nån sorts noja på krämer, alltså hudkräm, ansiktskräm, handkräm osv. skulle kunna köpa hur många olika som helst! men ska iaf köpa en ansiktskräm som jag hittat så.
jaja..

det finns ingen så vacker som du älskling. all kärlek! <3 


den bästaste sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0