bakis eller ej

sköna söndag. synd bara att inte solen ville vara med idag. eftersom alla andra i mitt umgänge idag är mer eller mindre bakis så låtsas jag också vara sliten. dagens aktiviteter är inte många men vi har i alla fall käkat pizza med robin och någon annan. sedan blev det biltvätt och nu är det soffan och en kass film jag inte alls är intresserad av. men min talan är rätt liten idag. gårdagen var i alla fall riktigt trevlig. många kända ansikten och trevlga återseenden. yes yes.
ikväll bjuds det på köttsoppa i strand,mums. sedan film här med lite folk. och i morgon är dagen jag eller vi väntat på i evigheter känns det som. jarå :)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0