1 mars

ny helg avverkad. fredagen var lugn, käkade pizza och sen for vi till tomas, sara, alvin och nova och såg film. trevlig som jag var somnade jag i soffan nästan direkt. man kan inte alltid vara på topp!
Igår så var vi upp till lycksele sedan hem igen och till Linda och Lars-Johan som firade sina födelsedagar, där bjöds på skratt, mat och trevligheter. kvällen blev ändå rätt tidig och john blund kom tidigt även denna kväll.
Imorrse var jag desto piggare och uppe redan klockan nio. låg och drog ossf framför tvn. sedan har vi åkt skoter flera timmar så rumpan är alldeles mörbultad. men jag gillare ju.
Nu ska vi snart röra oss mot staden där bjuder papps och biggan på middag på taormina. Lillebror och farmor och farfar ska också med..mums för utekäk!

en himla bra helg. hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0