sumsum


tillbaka till vardagen, men ändå inte riktigt. sommaren har äntligen kommit! sol och värme, känner dock att jag inte alls tål värmen lika bra men ändå. ska inte alls klaga nu trots att jag sväller, svimmar och har mig. det är ju i alla fall sommar!

midsommar var super! vi hade med oss husvagnen till berg där vi tillbringade större delen av helgen. men hann även med midsommardans i strand, cruising med raggarbil, besök hos TJ (pappa), vännforsrodden, riffraffruff i örträsk m.m.
god mat, trevligt sällskap, helt okej väder så helgen var verkligen lyckad!

Idag har vi (några jobbarkompisar) varit till vindeln på besök. även det mycket trevligt.
ätit gott och mått gott.
 
nu sitter jag långt nersjunken i soffan i väntan på att första tvätten ska bli klar så jag kan tvätta mera, jippie.
sedan ska jag hämta daniel på jobbet som jobbar över hela veckan. hut tråkigt som helst. anledningen till att jag måste hämta honom är att vi sålde vår bil idag. så ny måste införskaffas omgående. haha

mot tvättstugan,hade!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0