sommar sommar sommar

dags för en liten uppdatering om allt och ingenting.
flytten är avklarad och det känns hur bra som helst, fick idag också veta att vi snart får nya grannar och även dessa av bästa slag! kommer bli kanon. vi har börjat få hyffsad ordning nu i alla fall, ny säng vilket är ett stort + nu när det förhoppningsvis kommer bli varmare om nätterna. det ena rummet står dock kvar som ett litet mindre bombnedslag men det blir en senare fråga..
jobbet, sommarschema som inte alls är nån hit. gruvar mig inför 6-dagars. men sedan är det inte länge kvar förrän semester. tack och lov! sedan jobbar jag tre dagar och sedan havandeskap vilket jag gruvar mig för eller mest för att min ekonomi kommer vara näst intill obefintlig. men men,det löser sig alltid.  fick ju tillbaka på skatten idag, hela 370 kronor! men man ska inte klaga.

sommaren väntar jag fortfarande på men det är nog bara att inse att det är det här som är vår sommar. men i alla fall är den massor gånger bättre än den hemska mörka vintern så det gillas! lite varmare, mer sol och mindre blåst så är jag nöjId. men det kan gärna vänta tills jag ska vara ledig också så..

I helgen var det 20-års fest för pontus. riktigt trevflig men lite för kallt, men ändå.
I morgon tar lillebror studenten, 2 år sedan man själv gjorde det. tiden går så sjukt fort.
snart midsommar, jag längtar och är faktiskt ledig i år. myyyys!

dessvärre har jag dragit på mig en förkylning nu, riktigt tungt känns som jag har betong fulla hjärnan.
hoppas man blir frisk fort igen bara.

annars så börjar magen växa mer och mer. ska snart till barnmorskan igen för att mäta och väga och lyssna. skojsigt även om jag verkligen blivit skeptisk till barnmorskan men..16 veckor kvar nu, skynda skynda!

glad sommar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0