semester

änteligen! semestern är här och värmen kvar än så länge. trodde jag skulle flyta bort på jobbet idag, så fruktansvärt varmt!
Direkt jag kom hem från jobbet åkte vi till hjoggsjö för att doppa oss, man kunde till och med lika i och bada. huur skönt som helst! Sedan åkte vi hem och lagade en riktig gomiddag ute på ballkongen. färskpotatis, regnbågsfilé med fetaostsås och sallad. Mums! sedan slumrade jag till lite här i solstolen och älsklingen på soffan. känner redan semesterfeeling. synd bara att det är två veckor till älsk får semester men men, här ska njutas.
I morgon var jag sugen på att fara till havet om någon vill ta mig dit. annars blir det sol och bad här i närheten. tisdag blir det att göra stan med sandra och mer än så har jag inte planerat.

nu ska vi och lämna tillbaka saaben, skulle helst vilja köpa en ny bil nu ikväll..knappast troligt men..

hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0