fantastiskt

jag är så galet ledig nu och det finns inte en chans att någon skulle få mig att jobba. men jag klarade 6dagars trots min ovana. 3 dagar max 4 brukar jag oftast arbeta. hur som helst är jag ledig 4 dagar nu. och bäst av allt hela midsommar. jobbat två år i rad nu så det känns kanon.
Idag hade jag tänkt ta mig en sovmorgon det gick inte alls så bra, hade världsproblem med att somna om efter att daniel åkt till jobbet men någon timme blev det i alla fall sen klev jag upp. mest inte gjort så mycket alls,suttit ute på ballkongen och försökt få lite sol och så. sen ska vi fara och packa och bädda i husvagnen och hämta den och så..
jag hoppas på sol och värme i morgon, åtminstone inte regn! håller alla tummar och tår.

har hunnit med ett besök på mvc i veckan, var 2 månader sen sist drygt så de va kul med lite uppdatering. alla värden såg bra ut och hjärtljuden hördes tydligt och bra, jag har gått upp 3 kg så hoppas det inte skenar iväg nu på slutet. rätt skönt att det inte är 30 tackochlov! och nu är det inte ens 15 veckor kvar, jisses vilken längtan! : )

glad midsommar på er alla.
här kommer en bild från ifjol hade jag tänkt men dom var visst inte sprade på den här datorn..to bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0