gråa dagar

gråa regninga dagar, semestern bara svischar förbi! Idag får i alla fall älsk äntligen semester så slipper jag vara själv i regnet. har hunnit med en del brasaker under dom här gråa dagarna i alla fall.igår var det stadstur, besök hos farmor, storhandling på obs, valde ut en samlarservis, köpte lite onödiga prylar och sen middag hos farmor och farfar.
Idag har jag varit med morfar på förmiddagen sedan bjöd mormor på lunch och nu har jag slagit mig ner i soffan efter att städat upp på ballkongen. så jag och gammlingarna, aja!

I helgen väntar ju i alla fall vännäsdagarna, lite sol och värme tills dess vore ju inte fel.
men de blir nog bra ändå.

ikväll ska vi upp till örträsk och grilla,mums!


delar av min servis rosentahl, loft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0