regn hos mig

jo en hel del också. Har regnat sen jag klev upp igår morrse. termometern visar på ca 10 grader. jag har svårt att se det roliga med det hela. deesutom har regnet formligen spolat bort mina blommor på ballkongen så det är blomjord och gegga överallt. himla fint.
Men måste ändå säga att regnet har haft något gott med sig..
- jag har idag hunnit städa hela lägenheten från topp till tå.
- packat upp en flyttlåda som av någon anledning blivit kvar.
- nästan läst ut min bok som var så svår att komma in i, nu kan jag inte sluta.
- daniel fick sluta tidigare från jobbet och vi kunde köra iväg ett par högtalare som inte fungerar utan bara stått och samlat damm + att han fick grejja lite i bilen.
- varit till mamma och matat deras katter eftersom dom är på semester söderut..
inte så dumt ändå, sånt där man aldrig gör en dag då solen skiner.

I morgon ska jag med biggis till stan en sväng, spana in en servis som jag kan samla på och sedan köpa lite presenter till kusiner som fyllt och fyller år

det var allt här ifrån, nu kan solen komma tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0