lycksele x 3

de senaste dagarna känns det som om jag inte gjort något vettigt alls. riktigt sant är det väl inte men tiden går så fort..
I måndags bjöd emelie på tjejkväll, kul att få träffa alla gamla rävar igen. efter det for vi en sväng till älven och grillade korv.
I tisdags så styrde jag och suus upp storbak. bakade bullar, muffins, tekakor och två kaksorter. man känner sig så rik när man bakat. haha sedan så fick vi för oss att fara till lycksele, det visade sig bli första svängen av tre den här veckan (!!!). vi kom hem vid halv tre någon gång efter körning i dimma,vägarbete och regn. fy säger jag bara! Igår var det dags för andra svängen till lycksele. skoterkörning på vattnet till daniel och de andra pojkarnas stora glädje. jag var mest bara hungrig...vi kom hem i bättre tid den här gången i alla fall och hann även med att prata med farbror polisen och provsitta baksätet på hans bil..Idag har varit en lugn oh skön dag, varit hem till mamma en sväng som bakat i bagarstugan så vi fick med oss en massa bröd hem. sedan for vi och spelade minigolf med david,jocke och robin.
Ikväll blir det kanske att fiska lite och bara ta det lungt sen i morgon åker vi till lycksele för tredje gången. galet jag vet.

på söndag börjas det. jag gruvar mig verkligen, även om det bara är 4 dagar typ. chefen ringde här om dagen och fick mig verkligen att inse att det är uppstigning 05.30 på söndag...jisses.aja förhoppningsvis får jag med mig min älskling till sundsvall sen till ikea så då kan det ju vara bra med lite pening. på tal om det så är lönen mer efterlängtad än någonsin nu tror jag..

thats alles. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0