dagarna

så var det måndag igen, veckorna går så ruskigt fort! Äntligen har i alla fall älsklingen fått semester. det firades med en lång sovmorgon i morrse. Välbehövligt efter helgen också.
Helgen som bjöd på en fredag med regn men ändå lite vännäsdagarna där på kvällen. Lördagen blev det först marknad, middag på hotellet, förfest hos sara och tomas och sedan ner på byn. Träffade som vanligt hur mycket folk som helst, riktigt trevligt! Igår gick vi en vända till på marknaden för att köpa tunnbröd som vi fått smaka på och insåg att vi måste införskaffa. det blev även en matbit på hotellet igen med sara,tomas,hanna och urban.
Kvällen var sedan lugn, jag var på kalas hos kusin i stan men sedan var det bara soffan och mys. riktigt skönt.

vad som händer idag kan man ju fråga sig. jag har  massa tvätt som ska tvättas sedan fick jag låna en ny bok igår som jag ska börja med. Gubbas är i penglund och grejjar med bilen (inte den vi just köpt). och eftersom vädret inte visar sin bästa sida blir det nog mest en slappardag..

lite bildbevis från helgen..adios.

      

 

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Hur går de med magen :] De börjar bli tungt nu förstår ja..



kram!

2009-07-19 @ 08:48:36
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0