ännu en vecka..

så har en ny vecka rusat förbi. en bra sådan. hunnit med lite av varje..födelsedagar, fest, myskväll, sol och bad, sovmorgon och annat bra. inga större utsvävningar men det behövs inte för mig.
Idag har vi varit uppe i selet och badat med sussi och anton, riktigt skönt var det. sedan bjöd pappa och biggan på middag inte fel. kvällen var tänkt att spendera i soffan men älsklingen fick för sig att fara och fiska så jag blev ensam här i stället men tror bestämt jag har en daim i skafferiet jag kan umgås med..haha i alla fall är det en bra film nu klockan nio så det blir nog bra!
1 vecka kvar av semestern men har fått beviljat havandeskapspenning nu så 3:e augusti går jag på ledigt igen vilket innebär 4 dagars jobb ungefär..
 
så mycket mer har jag inte att tillägga nu..någon bild från helgen kanske. hejs

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0