3 juli

Idag visar termometern på endast 18-19 grader. nu när man hunnit vänja sig med värmen så känns det riktigt hurvigt ute. men skönt ändå med lite svalare ett tag iaf.
vi har nu införskaffat oss en bil. en gammbil, lika gammal som mig själv så fin en fin årgång. kan inte säga att det är bilen jag drömt om men den duger. provade igår att packa in barnvagn och det gick bara bra så bilen får nog duga i vinter iaf..och framförallt skönt att ha en bil igen!
Igår var det lite slott och bad på schemat..idag har jag ingen aning. funderar på att åka hem till mamma och rota fram gamla kartonger med bebiskläder sen jag va liten.
och nu är det då minst två veckor sedan jag skickade in ansökan om havandeskapspenning så jag börjar bli nervös att jag inte får någon, säkert jag själv som strulat till de med papperna..hoppas det kommer nån sorts beviljan snarast!

Annars i helgen så har en större del av vårt umgänge packat ihop partyväskorna och dragit söderut. sundsvall närmare bestämt. galet hur fort ett år går. hur som helst så känns det så långt borta nu, men måste erkänna att det inte hade varit dumt att få följa med en liten väska. I stället blir det nog rätt lungt. det enda som finns på planeringen är att uppvakta pappa i morgon som fyllde år igår.

nu ska jag och katterna smälla flugor som invaderat vår lägenhet i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0