up up and away

up up and away.

godmorgon och goddag. idag hade jag ställt väckarklockan så jag skulle kliva upp lite tidigare och fara ut och åka skidor. men vad händer? jag stänger av den kryper längre ner under täcket slår på tvn och ligger kvar en timme till. vacker elina.
klicer sen upp och ser hur härligt väder det är, men då var det försent. måste strax springa ut till bussen som tar mig till jobbet. var och kolla på bil igår men blev inget köp. men till veckan hoppas jag!

Granen och allt är borta nu, vårt hem ser sterilt och skittråkigt ut. jag vill flytta.

och att det ska vara så svårt att kunna glädjas åt någon annan en gång. alltid samma.alltid.

näe, nu ska jag dra på mig jeansen och pallra mig iväg.

trvlig helg.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja visst är dom :)

här är de bara bra. eller slö & lite små grinig då jag har härliga, trevliga tant röd på besök. tomas storm trivs här hemma just nu gissar jag ;) hehe.



men du, flytta från eran lägenhet? du har blivit tokig ;)

2009-01-09 @ 20:28:35
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Sara

Men varför ska ni flytta? Vi kan byta ;) hehe.

Vill ni bo kvar i V-by eller kan ni tänka er härliga, stora Vännäs? Vet dock ingen lägenhet ändå ;)

2009-01-09 @ 22:17:36
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0