Torsdag

torsdag och snart helg igen. skönt! jag är ledig också. ännu skönare. har dock inga planer riktigt än. men det brukar ordna sig ändå.. men först väntar jobb, ikväll och i morgon fm.
Igår var jag på stan en sväng, köpte gardiner till köket, inte dom roligaste men rätt fina. Sen lite ljus och grejjer. och så hade jag tänkt hitta något att ha på mig på bröllopet men hittade inte ett plagg jag ens skulle kunna tänka mig. så det är bara att gå igenom alla affärer en gång till!
Sen vill jag göra om lite i lägenheten.har spanat in en ny soffa jag vill ha. skulle också kunna tänka mig nytt rumsbord och nån byrå eller så. så en resa till ikea är verkligen välkommen!


soffan jag vill ha.

nog för mig,hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0