stök

idag åkte julen ut. bort med allt julpynt, det enda som är kvar är gardinerna och så väntar granen på att kastas ut men det ska ske ikväll! den barrar nåt så historiskt nu, kanske för att den inte fått vatten på flera dagar..men nu ska den hur som helst ut. känns som skönt att få bort allt julpynt och så, fast jag blir även påmind om att jag måste pallra mig till stan och köpa nå prydnadssaker eller nånting att ställa på hyllor och i fönster. det ser riktigt tråkigt ut just nu. men det blir kanske till veckan eller så. måste inhandla nya köksgardiner också.
I morgon och hela helgen jobbar jag kväll. plågeri vill jag kalla det. men ikväll kanske jag ska köpa en liten bil så då slipper jag i alla fall bussen. hoppas hoppas! ( :
försökte mig på att beställa hem bilder, men våran dator är ju som den är så jag la ned det..
nu ska jag se oth, hoppas daniel kommer hem snart och sen göra lite middag..

olé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0