sömniga söndag

det blev en rätt sen kväll igår efter att gjort ett mycket trevligt besök hos tomas och sara där även linda larsjohan tim tis och robin var. vi sjöng sånger som häll lite socker på mig och sedan blev det hejjarramsor på vägen hem. en mycket trevlig kväll. vi var väl hemma vid 03.00 och sov därför bort hela förmiddagen idag.klev upp efter 12 nån gång. sedan begav jag mig över isen till pappa och biggan där även farmor och farfar var. fikade och så sedan väntade middag i penglund och lite kik på handbollen. Nu är vi hemma i soffan igen. jag är hur trött som helst, tydligen grinig och retsam också, men det har jag ingen aning om.. alba,kissen mår inge bra igen. daniel säger att hon snart får åka till himlen. jag säger aldrig.. men hoppas hon kryar på sig..hur som, trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, häll lite socker på mej var verkligen stor slagen. Daniel & Tomas skulle kunna bli stora inom musikindustrin :)

2009-01-26 @ 11:04:29
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0