sommar längtan

tisdag. snö och blåst. jag drog på mig tjockt med kläder och knatade i väg mot vännäs. bankbesök stod på schemat. väl där så kom vi inte alls fram till så mycket. hon tyckte allt såg bra ut och eftersom jag inte alls kan nåt om ekonomi så höll jag bara glatt med och knatade hem igen. det är det enda jag fått gjort idag. ska snart hoppa in i duschen och sen börja middagen..

och tanken slog mig idag att oj vad tiden går fort. januari är snart slut, 4 månader så är sommaren här hoppas jag och ändå känns det som att det inte alls var så länge sen det var sommar. men det gillas. sommaren får gärna vara extra tidig i år så den blir lång och varm och skön. ohyes.

  
förra sommaren, granö                        +

mer bilder fanns inte på datorn så ni får nöja er så. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0