peppar peppar..

onsdagmittiveckan. tillbaka till jobbet igen. rätt lugn och skön dag, dock spökar vinterkräksjukan och jag gör vad som helst bara jag slipper! peppar peppar... For en snabbis ner på stan sen, men hann knappt kolla nånting så ska ner i morgon också efter jobbet, behöver nya gardiner i köket och nåt att ha på mig i helgen och så..
satt och spanade på utlandsresor idag, fasen så skönt det vore att dra iväg en vecka i maj...!

ikväll då..vi har nyss käkat middag, skav och ris. mumma! jag ska dra mig mot en varm och skön dusch. Sedan kanske sandra och pontus skulle komma förbi. det blir i alla fall en lugn och skön kväll..
 
annars så taggar vi inför helgen :)

gokväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tusen ska ni göra i helgen? :D

2009-01-14 @ 17:20:29
Postat av: Sara

Oj, de kan ju vara roligt om du vet vem som skrivit också ;)

2009-01-14 @ 17:21:05
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Sara

Okej, va roligt :)

Vi har inget planerat så här långt. Äta godis & vara onyttig ;)

2009-01-16 @ 11:03:17
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0