måndagens sysslor

måndag. och jag skulle lika gärna kunna jobba, måndagar är nog det tråkigaste som finns. men har i alla fall styrt upp lite nödvändiga saker.
- ringt Carina Mattson om en ny lägenhet. men det är sjukt hur en lägenhet i vännäsby kan få kosta 5.500 ?! va? det är ju sjukt. aja..
- ringt Boel på personalblablabla. om mer arbete. vill ha heltid nuuu, det börjar bli lite bråttom faktiskt. känner också stressen av att börja buffra bort dom där äckliga timmarna. usch!
- ringt om att få aktivera mitt gymkort så det ska göras i morgon!
- sedan dammsugit lägenheten.
så lite har jag i alla fall ådstakommit.

Senare ska jag käka lite lunch, ta en liten promenad och kanske läsa några sidor i min bok.

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0