lägenheter

dagen blev inte så dum ändå. fått gjort det mesta. bakat,tvättat,städat,lagat mat och ändå hunnit legat på soffan.
Vi har dessutom varit och kollat på en lägenhet här i vännäby. en liten trea men väldigt billig. dock behövs det tapetseras om, men dom betalar materialet så. men vi får se..ska och kolla på en i vännäs i morgon också. Men när jag ser andra lägenheter så där så känner jag ändå att jag trivs i våran. om det nu inte vore för toaletten. men får se om det blir någon av dom där två.. 

Nu sitter jag och väntar på bondebröllopet som börjar klockan åtta. Jag har enda sedan jag var liten varit såld på program och filmer om bröllop så självklart ska även detta program ses och förmodligen gråtas till. haha


hade lust att lägga upp en bild här men hittade ingen så de blir en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja de skulle vi ha gjort :D

2009-01-26 @ 21:24:02
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0