kvällen

gårdagskvällen blev mycket lyckad. dock dyr för min del. skärpning skärpning!
Idag så var vi förbi pappa och birgith en sväng sen följde lillebror med och vi tog skotrar till mamma. Där bjöds det på fika med släkten. sedan hem igen. legat i soffan, ätit middag i soffan och sovit i soffan. hade tänkt ha en lugn skön mysig kväll tillsammans men i stället så måste daniel ut och ploga till i natt. självklart tycker jag minst lika mycket synd om mig själv som måste sitta hemma och vänta. haha men visst, älskade snö.

I morgon ska jag vara barnvakt åt jacob och klara-marie, mina småsyskon. ska även försöka börja få bort lite julsaker. granen tillexempel som barrar mer än nånsin.

god kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0